Wyniki konkursu z "Cudowne tu i teraz"

Mamy zwycięzcę! :)

Na samym początku pragnę podziękować Wam wszystkim za tak liczny udział. Nie spodziewałam się, aż takiej liczby ludzi. Niesamowite. I aż szkoda, że nie mogę każdemu z Was podarować tej książki, a naprawdę z przyjemnością bym to zrobiła. :)

A teraz nie przedłużając podaję wynik losowania. 

Zaczęło się od spisywania wszystkich osób, które wzięły udział w konkursie. 


Tu nagroda i karteczki z konkursowiczami. 


Tu Bianka pilnuje czy wszystko w porządku. 


Zaraz będziemy losować. Bianka już gotowa. Losujemy!


Zwycięzca wylosowany i zaakceptowany przez Biankę. :)

Aleksandro gratuluję i cieszę się, że będziesz mogła przeczytać tę niezwykłą książkę. Sprawdź maila, bo napisałam do Ciebie wiadomość. :)

Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyni, a Wam wszystkim dziękuję za udział. Spodziewajcie się w przyszłości kolejnych konkursów, bo bardzo mi się to spodobało, a książek do oddania trochę mam. :)


Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Znowu się nie udało, szkoda. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie dziś to może innym razem mi się poszczęści. Serdecznie gratuluje, i strasznie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mail już wysłany :) Nadal nie mogę w to uwierzyć.
    I dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń