Książkowe oczekiwania na 2016 rok

Lista książek, na które czekam najmocniej w 2016 roku.      

Daty premier kilku z poniższych tytułów już znamy. Wydanie "These broken stars" (jest już polska okładka i tytuł, czyli "W ramionach gwiazd") planowane jest na przełomie lutego i marca, "Odkąd cię nie ma" ma ukazać się 27 stycznia, a "Pięć sposób na upadek" 7 dni wcześniej. Niestety nadal nic nie wiadomo, co z "Ugly love", gdyż premiera z lutego znowu została przesunięta, ale na 99% pojawi się ona w tym roku. "Panic" i "Życie i śmierć" pojawią się na początku lutego, a "Szklany miecz" 17 lutego, co ogromnie mnie cieszy. Co do reszty to na razie dokładnie nie wiadomo. Na szczęście są wielkie szanse, że w tym roku się pojawią, a może i nawet za kilka tygodni. W każdym razie będę o tym informować. Najlepiej zaglądać do zakładki ZAPOWIEDZI.

A na którą pozycję czekam najmocniej? Trudne pytanie, bo wszystkie ogromnie mnie ciekawią i wszystkie chciałabym móc poznać już dziś. Ale jeśli już muszę wybrać to niech będzie to "Szklany miecz". Dlaczego? Bo pokochałam "Czerwoną królową" od pierwszych stron i ogromnie chcę już poznać dalszą historię. Ale mam wrażenie, że o każdej z nich mogłabym napisać to samo, czyli "chcę już teraz". No bo zobaczcie, kolejna Hoover i Tucker, nowe powieści Bracken, Roth, Maas, Webber, Fitzpatrick, Clare, czy kolejne części "Kronik krwi", "Upadłych" i "Szklanego tronu". Same świetne pozycje. :D



Jeśli te książki będę miała okazję przeczytać i poznać w ciągu najbliższych 12 miesięcy będę ogromnie szczęśliwą osobą. Dlatego też mocno trzymam kciuki z osoby pracujące w wydawnictwach i życzę im mnóstwa chęci i motywacji do pracy. 



A Wy macie tytuły na które najmocniej czekacie? Jakie pozycje książkowe najbardziej Was w tym roku interesują? 

Prześlij komentarz

12 Komentarze

  1. Ugly Love ma być 18 maja z tego co wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wiele z tych premier :D Ale jeśli mam wybrać taką najbardziej oczekiwaną - problemu nie ma: to Clare :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Innej odpowiedzi się od ciebie nie spodziewałam. ;)

      Usuń
  3. 2016 zapowiada się ciekawie jeśli chodzi o premiery książek :) Najbardziej ciekawi mnie "Ugly love" i "The siren". Właśnie jestem w trakcie czytania "Jedynej" pozostałe dwie książki po prostu 'połknęłam' w niecałe 3 dni :D
    Ciekawi mnie też "Szklany miecz". Muszę chyba przy najbliższej okazji wpaść do biblioteki i wypożyczyć "Czerwoną królową" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany miecz, Szklany miecz i Szklany miecz. Nawet nie czytałam innych zapowiedzi na stronach wydawnictw żeby się nie kusić zbytnio. Czekam z niecierpliwością na Szklany miecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ugly love dopiero w maju... Będę czekać z niecierpliwością :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po lekturze "Czerwonej królowej" nie mogę się doczekać "Szklanego mieczu". Mimo tego, że to wszystko się gdzieś już przewinęło, to nadal jestem ciekawa, czym może nas zaskoczyć autorka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze zniecierpliwieniem czekam na polskie wydanie "Ugly love". Koniecznie muszę również przeczytać Webber, Rossi, Mead, Aveyard, Clare, Meyer i Oliver. Jeszcze moja osobista Must have!, to trzeci i ostatni tom Nevermore, na który czekam już od dwóch/trzech lat.

    www.wachajac-ksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle wspaniałych tytułów! Nie mogę się doczekać "Ugly Love", nowej Clare, "These broken stars" i "Passengera" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać "Ugly love", bo książki Hoover uwielbiam, a "Panika" właśnie do mnie idzie pocztą. A "Życie i śmierć"?! O rany, nie słyszałam o tym!

    Zapraszam do siebie na nowy post - unboxing!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będę czekać na "Ugly love", bo bardzo lubię Colleen Hoover, a także na nową powieść Cassandry Clare. Te dwie książki koniecznie muszę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń