Co nam przyniesie marzec? Zapowiedzi 03/2016

Garść zapowiedzi.    

Zasiadając do pisania tego posta nie spodziewałam się, że marzec będzie obfitował w tak sporą ilość nowości i zapowiedzi. Mam wręcz wrażenie, że to czyste szaleństwo, a portfele czy skarbonki wielu z Was zapiszczą z przerażenia, w tym oczywiście i mój. 

Ufając wydawnictwom i informacjom zawartym na różnych portalach poświęconych książkom zbudowałam dość długą listę książek, które do końca marca powinny się u nas ukazać. Mam nadzieję, że z żadną datą się nie pomyliłam (po więcej informacji sięgnijcie do zakładki ZAPOWIEDZI) i wszystkie ukażą się na przestrzeni najbliższych dni. Ale pamiętajcie, że plany lubią się zmieniać i daty niektórych premier mogą zostać przeniesione na kwiecień. 

Które z przedstawionych poniżej powieści najbardziej mnie interesują? Trochę jest tego. Może na początek wspomnę, iż "Łowczynię" i "Przez ciemność" już posiadam i próbuję znaleźć dla nich czas. A co do reszty? Wydaje mi się, że moje serducho najmocniej bije na widok zapowiedzi "Bez słów", "Syreny" i "Art & Soul". Chciałabym poznać również "Dark elements", ale na samą myśl o autorce widzę kopię "Zmierzchu" w postaci powieści "Obsydian" i robi mi się źle na samą myśl. Jednak ten opis i opinie tak strasznie mnie ciągną do tej powieści, ale gdzieś z tyłu głowy siedzi ta myśl czy nie popełnię znowu błędu, czy warto wchodzić do tej samej rzeki i tonąć w męczarniach. Poczekam na polskie opinie i wtedy może zdecyduję. 

Interesują mnie "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", ale poznałam tyle skrajnych recenzji, że już sama nie jestem przekonana czy aby ta historia na pewno jest dla mnie. Chciałbym poznać za to w 100% wszystkie zapowiedzi od wydawnictwa Jaguar, bo...cóż...sami przeczytajcie opisy tych książek to zrozumiecie, co mam na myśli. "Pani Noc" to wiadomo, że muszę mieć, podobnie jak "Real" (to chyba najbardziej gorąca książka tego miesiąca). A przez przypadek znalazłam powieść "Unik" ze świetnym opisem, ale prawdopodobnie kiepską promocją, bo nigdzie jej wcześniej nie widziałam (chyba, że gdzieś przegapiłam informacje o niej). W zestawieniu znalazły się również dwa thrillery, których opisy bardzo, ale to bardzo mi się spodobały.



5 najbardziej wyczekiwanych pozycji tego miesiąca:

1. Bez słów - Mia Sheridan - 30.03 

Bez słów - Sheridan MiaCzasem słowa nie są potrzebne, by wyrazić, co kryje się w sercu.
Czy są takie rany, których miłość nie zdoła uleczyć?
Archer, obarczony niewypowiedzianym cierpieniem, mieszka w swojej samotni blisko lasu. Jest przekonany, że tylko tyle mu zostało.

Do sennego, pobliskiego miasteczka przybywa Bree. Dziewczyna liczy na to, że w końcu odnajdzie rozpaczliwie poszukiwany spokój. Gdy spotyka Archera, jej początkowa nieufność zamienia się w rosnącą fascynację outsiderem. Próbując przedrzeć się przez warstwy niedostępności i dzikości, jakimi Archer przez lata zasłaniał się przed innymi, Bree powoli rozbiera go z kolejnych tajemnic.
Czy budzące się w ciszy uczucie uwolni ich od bolesnej przeszłości?

2. Syrena - Kiera Cass - 16.03

syrena kiera cassKahlen to syrena, która musi być posłuszna rozkazom wydawanym jej przez Ocean. Jej głos, odbierający rozsądek i budzący pragnienie rzucenia się w morską toń, jest śmiertelnie groźny dla ludzi. Akinli to zwyczajny człowiek – pełen ciepła, przystojny chłopak, dokładnie taki, o jakim od dawna marzy Kahlen. Jeśli się w nim zakocha, narazi ich oboje na ogromne niebezpieczeństwo… ale nie jest w stanie wytrzymać rozłąki. Czy zaryzykuje wszystko, by pójść za głosem serca3. Art & Soul - Brittainy C. Chery - 16.03
W szkole średniej byłam młodą, niepozorną artystką. Nie zauważano mnie. Pomijano. Olewano. Teraz jestem Arią Watson… „Tą” dziewczyną. Jedna zła decyzja i zostałam zauważona – przypięto mi etykietkę puszczalskiej. Zostałam zdzirą. Śmieciem. I już nigdy nie będę niewidzialna. Szczególnie dla Leviego Myersa. Był dziwnym chłopakiem o pięknej duszy, który zaakceptował i zrozumiał ukrytą w moim wnętrzu zbolałą dziewczynę. Nie planowałam się zakochać. Jednak czy mogłam oprzeć się jego obietnicom? Przebaczeniu? Przyszłości, o której już prawie przestałam marzyć? Byliśmy rozbici. Poznaczeni bliznami. Byliśmy dziwni i piękni zarazem. Byliśmy dwiema zagubionymi duszami, które trzymały się jedynej rzeczy mogącej je spoić. Siebie nawzajem. 4. Unik - Chelsea Cain - 16.03
Unik - Cain ChelseaKick Lannigan, mimo młodego wieku, przeżyła w życiu koszmar. Porwana w biały dzień, w wieku zaledwie sześciu lat, przepadła bez wieści. Po kliku miesiącach poszukiwań już mało kto wierzył w szczęśliwe zakończenie tej historii. Wszyscy zakładali najgorsze. Gdy więc niespodziewanie, po kilku latach od tego tragicznego zdarzenia, okazało się, że dziewczynka żyje – wszyscy przecierali oczy ze zdumienia. Każda trauma pozostawia jednak ślad. Kick, w pierwszych miesiącach po uwolnieniu, zmaga się z zespołem stresu pourazowego, a rozliczne terapie, w których uczestniczy, zdają się tylko pogarszać sprawę. Lekarstwem okazuje się… wysiłek fizyczny i walka. Dziewczyna zaczyna trenować boks, łucznictwo, szkoli się w walce wręcz, rzucaniu nożem oraz strzelaniu do celu. I poprzysięga, że już nigdy nie będzie ofiarą… Kiedy więc w ciągu miesiąca w Portland ginie dwójka małych dzieci, a na jej drodze staje tajemniczy Bishop, Kick nie waha się ani przez moment. Dziewczyna uzbrojona w arsenał broni rusza na poszukiwania zaginionych, zupełnie nieświadoma, że wszystkie tropy prowadzą bezpośrednio do jej przerażającej przeszłości.
5. Real - Katy Evans - 09.03

Gorący. Seksowny. Potężny. Bolesny. Prawdziwy.
Pełen żaru, międzynarodowy bestseller, który odziera ze wszystkiego, co wiedziałaś o namiętności…
Remington Tate na ringu i poza nim posiada reputację awanturnika, twarde jak granit ciało oraz dziki, zwierzęcy magnetyzm, który wprawia jego fanki w szał. Lecz od chwili, kiedy spotykają się ich oczy, jedyną kobietą, której pragnie, jest Brooke Dumas. Jego pożądanie jest czyste, nieposkromione i realne.
Zatrudniona, by utrzymywać jego ciało w doskonałej kondycji, Brooke w końcu dostaje dobrze płatną pracę rehabilitantki sportowej, o której zawsze marzyła. Lecz gdy z Remym i jego zespołem objeżdża w trakcie tournée niebezpieczny podziemny bokserski krąg, jej własne ciało ożywa, zbudzone najbardziej pierwotnym z pragnień. To, co zaczyna się między nimi jako zwykły flirt, szybko dla obojga zmienia się w erotyczną obsesję, która obiecuje o wiele więcej.
Jednak ich rozpalona do białości żądza ma również mroczną stronę… Kiedy największy sekret Remy’ego wychodzi na jaw, a rodzinne obowiązki Brooke wymagają działania, czy uda im się przetrwać? Czy może to, co niegdyś wydawało się takie realne, teraz rozpłynie się jak iluzja?


Czyż ten miesiąc nie zapowiada się niezwykle interesująco? A to nie wszystko, bo wraca kilka seriali i, co najważniejsze, w kinach premiera "Wiernej". Aż nie chce mi się wierzyć, że ten czas leci tak szybko i z jednej strony ogromnie się cieszę, że trzecia część została podzielona na dwie części, bo dzięki temu to jeszcze nie będzie koniec. A w piątek lecę do kina. Jupiiii. :D

7 marca wróciło "Once Upon a Time", którego fabuła będzie tym razem opierała się na Zaświatach, czyli witaj boski Hadesie. :D





Wczoraj na małe ekrany wrócił serial "Quantico", w którym jest tyle zagadek i intryg, że sama już nic nie wiem. Ale jest to bardzo przyjemne uczucie, bo można spodziewać się wszystkiego. Jeśli ktoś nie zna tego serialu to gorąco go polecam, bo świetnie się go ogląda.



22 marca długo oczekiwana premiera 2 sezonu "Stitchers". Och, jak ja się stęskniłam za tymi bohaterami i tą historią.



I tak mniej więcej będzie wyglądał (już wygląda) nasz marzec. Czekacie na którąś powieść ze szczególnym wyczekiwaniem? A może jakiś ciekawy tytuł ominęłam? Dajcie znać. :)


Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Z książek bardzo ciekawi mnie "Pani Noc" oraz "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cieszę, że Wierna jest podzielona na dwie części :)
    W czwartek byłam w kinie i jestem zachwycona!
    Chyba po raz kolejny przeczytam całą serię Niezgodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szczerze mówiąc jeśli chodzi o książki, to najbardziej nie mogę się doczekać przeczytania "Uniku" i zobaczenia "Wiernej", zwłaszcza, że większość osób jest nią zachwycona.
    http://nie-poczytalna.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szczerze mówiąc jeśli chodzi o książki, to najbardziej nie mogę się doczekać przeczytania "Uniku" i zobaczenia "Wiernej", zwłaszcza, że większość osób jest nią zachwycona.
    http://nie-poczytalna.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń