W tym miesiący mamy kilka naprawdę ciekawych książek. Myślę, że znajdziecie wśród nich kilka dla siebie. Ja już mam kilka na oku.
5 najbardziej wyczekiwanych kwietniowych pozycji:
1."Ugly love" Colleen Hoover - książki tej autorki zawsze będą tymi najbadziej wyczekiwanymi.
Kiedy Tate, początkująca pielęgniarka,
wprowadza się do mieszkania swojego brata, nie spodziewa się tak
gwałtownych zmian w życiu. Wszystko przez przystojnego pilota Milesa
Archera.
Miles ustala tylko jedną regułę ich
związku: nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości. Gdy ta
sytuacja staje się nie do wytrzymania i prowokuje do pytań, ożywają jego
dramatyczne wspomnienia.
Tej powieści się nie czyta, tylko przeżywa – całą sobą, sercem i duszą, a po zakończeniu nic już nie jest takie samo.
Hej!
Poznaj Travisa. Ma 16 lat, superdziewczynę i nieuleczalnego raka. Gdy staje przed wyborem: śmierć lub eksperymentalna operacja, nie zastanawia się długo. Godzi się na to, by ciało od szyi w dół przeszczepiono mu od zdrowego człowieka. Jest tylko jeden problem – na razie rozwój medycyny nie pozwala na przeprowadzenie tak skomplikowanego zabiegu, dlatego chłopak musi zostać wprowadzony w śpiączkę podobną do hibernacji i czekać. Żegna się więc z bliskimi, bo nie wie, czy i kiedy się z nimi zobaczy.
Budzi się pięć lat później. Ma własną głowę i atrakcyjne, choć obce ciało. Świat z pozoru jest taki sam jak dawniej. Jednak powrót do życia wygląda inaczej, niż Travis to sobie wyobrażał. Jego przyjaciele są już na studiach, rodzice coś przed nim ukrywają, a dziewczyna… Hmm, wygląda na to, że ma narzeczonego. Trudno się dziwić, że chłopak nie ma zamiaru się z tym pogodzić.
W końcu you only live twice.
Poznaj Travisa. Ma 16 lat, superdziewczynę i nieuleczalnego raka. Gdy staje przed wyborem: śmierć lub eksperymentalna operacja, nie zastanawia się długo. Godzi się na to, by ciało od szyi w dół przeszczepiono mu od zdrowego człowieka. Jest tylko jeden problem – na razie rozwój medycyny nie pozwala na przeprowadzenie tak skomplikowanego zabiegu, dlatego chłopak musi zostać wprowadzony w śpiączkę podobną do hibernacji i czekać. Żegna się więc z bliskimi, bo nie wie, czy i kiedy się z nimi zobaczy.
Budzi się pięć lat później. Ma własną głowę i atrakcyjne, choć obce ciało. Świat z pozoru jest taki sam jak dawniej. Jednak powrót do życia wygląda inaczej, niż Travis to sobie wyobrażał. Jego przyjaciele są już na studiach, rodzice coś przed nim ukrywają, a dziewczyna… Hmm, wygląda na to, że ma narzeczonego. Trudno się dziwić, że chłopak nie ma zamiaru się z tym pogodzić.
W końcu you only live twice.
3. "Dwór cierni i róż" Saraj J.Mass
Co może powstać z połączenia baśni o Pięknej i Bestii oraz legend o czarodziejskich istotach? Gdy Feyre zabija wilka, w jej domu zjawia się bestia, żądająca zadośćuczynienia. Zmuszona do zamieszkania w groźnej i pełnej magii krainie dziewczyna odkrywa, że jej prześladowca, Tamlin, nie jest zwierzęciem, a potomkiem starożytnej rasy, która niegdyś rządziła światem…
4. "Wyklęta" Joss Stirling
Za porośniętymi bluszczem murami
elitarnej angielskiej szkoły gnieżdżą się niebezpieczny spisek i
korupcja. Przybyła z Ameryki uczennica, Raven Stone, zauważa, że w
szkole dzieje się coś niepokojącego. Najpierw niektórzy uczniowie
znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Później nauczyciele zaczynają
kłamać. A teraz ona sama dostaje anonimy z pogróżkami… W niepokojące
wydarzenia zostaje też uwikłany Kieran Storm – zagadkowy chłopak o
zabójczym intelekcie i równie zabójczym wyglądzie. Pakuje się w poważne
kłopoty, wciągając w nie także Raven. Dziewczyna czuje, że zaczyna
tracić głowę dla Kierana, ale czy można ufać chłopakowi, o którym nie
wie się praktycznie nic?
5. "Ocalona" Alexandra Ducan
Wstrząsająca opowieść o życiowych wyborach i buncie. Historia, w której Ziemia nie jest już planetą, jaką znamy.
Szesnastoletnia Salvage całe życie spędza na statku kosmicznym, gdzie ciężka praca, poligamia i analfabetyzm są normą. Nigdy nie widziała Ziemi. Gdy okazuje się, że ma wyjść za mąż, zgodnie z zasadami panującymi na pokładzie statku, ucieka na Ziemię, aby tam ukrywać się wśród obcych na ogromnej wyspie pływających śmieci i gruzu.
Więcej informacji o zapowiedziach w zakładce ZAPOWIEDZI.
Na co najmocniej czekacie?
1 Komentarze
Czekam na Maas, ale na A Court of Mist nad Fury. Poza tym To skomplikowane. Julie, Ponad wszystko i Promyczka, ale to już w maju :)
OdpowiedzUsuń