Stosik majowy 05/2016



Oto książki, które przybyły do mnie w maju. :)

Maj to był fajny miesiąc i aż szkoda, że już się skończył. Ale pozostaje mi wierzyć, że czerwiec będzie jeszcze lepszy, zarówno pod względem mojej liczby przeczytanych książek, jak i Mistrzostw Europy w piłce nożnej. :)

W tym miesiącu przybyło do mnie kilka bardzo ciekawych książek. Pierwszą jaką Wam przedstawię jest "Purgatorium: wyspa tajemnic" Evy Pohler, którą objęłam patronatem medialnym. To była dla mnie wielka radość, gdy ujrzałam własne logo na tylnej okładce tej powieści. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się to powtórzyć. :)

O książce możecie poczytać tu - KLIK! (zapowiedź) i tu KLIK! (recenzja). 


W tym miesiącu miałam również okazję poznać zakończenie historii Eadlyn, która okazała się bardzo dobrą książką (o wiele lepszą niż poprzednia część). Mam nadzieję, że Kiera Cass napisze jeszcze kilka nowelek z tego świata, bo przyjemnie byłoby spojrzeć na tę historię z innego punktu widzenia. 

Od wydawnictwa Otwarte dostałam do zrecenzowania "Ktoś mnie pokocha", czyli książkę zawierającą 12 letnich opowiadań, która skradła mi serducho i sprawiła, że przypomniało mi się wiele zabawnych sytuacji z moich przeszłych wakacji. I myślę, że Wam również się spodoba, szczególnie tym którzy pokochali "Podaruj mi miłość". A recenzja tej książki ukaże się w tym tygodniu. :)

2 inne książki pojawiły się w mojej biblioteczce z okazji Dnia Mamy. :) 


  1. "Nieznajomy" Harlan Coben (wydawnictwo Albatros) - prezent dla mamuśki z okazji Dnia Mamy. 
  2. "Purgatorium: wyspa tajemnic" Evy Pohler (wydawnictwo Replika) - egzemplarz recenzencki i patronat medialny.
  3. "Wyklęta" Joss Stirling (wydawnictwo Akapit Press) - egzemplarz recenzencki; czytam, ale jakoś nie potrafię się w nią wgryźć. 
  4. "Korona" Kiery Cass (wydawnictwo Jaguar) - egzemplarz recenzencki; przeczytana.
  5. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes (wydawnictwo Świat Książka) - spójrz na numer 1. :)
  6. "Grim: dziedzictwo światła" Gesy Schwartz (wydawnictwo Jaguar) - egzemplarz recenzencki;
  7. "Grim: pieczęć ognia" Gesy Schwartz (wydawnictwo Jaguar) - j.w.
Czytania mam mnóstwo i jestem z tego powodu ogromnie szczęśliwa. 

I jeszcze jedną "rzeczą" muszę się pochwalić. Na Instagramie liczba moich obserwujących przekroczyła 5 tysięcy, w co do tej pory nie mogę uwierzyć. To jakieś szaleństwo, bo nawet nie marzyłam o takiej liczbie. Ogromnie się cieszę, że mam tak świetną możliwość promowania książek. I sprawia mi to mnóstwo przyjemności. 


A jaki był Wasz maj i jakie książki do Was przybyły? :D

Prześlij komentarz

7 Komentarze

  1. Zanim się pojawiłeś bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! I gratulacje dla takiej liczby obserwujących - i świetnych zdjęć :)
    "Zanim się pojawiłeś" sama musisz przeczytać przed wybraniem się do kina! I to koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim się pojawiłeś mam ochotę już niedługo zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria "Grim" *o* Dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria "Grim" *o* Dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie :D "Grim" polecam. A co do reszty - też są dopiero są na liście do przeczytania :)))

    OdpowiedzUsuń