Stosik wrześniowy 09/2016

I po wrześniu, i po lecie...

Wrzesień to był dziwny miesiąc. Z jednej strony niezwykle przyjemny, ale z drugiej dość stresujący. Tak jak i pogoda zmieniająca się za oknem każdego dnia, tak i u mnie dochodzi do paru zmian, które są zarazem przerażające, jak i ekscytujące (czasem aż się marzy cofnąć o te dziesięć lat). Dlatego pewnie tak mnie mało w sieci w ostatnich tygodniach, ale jeśli wszystko się już uspokoi powinno mnie być wszędzie więcej. Przynajmniej na to liczę, że nawał obowiązków nie będzie aż tak wielki i trudny do zlikwidowania. Ale dosyć o mnie, czas na stosik, a w tamtym miesiącu trochę tego przybyło.


Stosik wrześniowy:

1.  "Tam gdzie ty" Tammary Webber - egzemplarz do recenzji od wyd. Jaguar; mimo, iż pierwsza część była dla mnie dosyć średnia postanowiłam dać tej historii jeszcze jedną szansę; może dwójka będzie lepsza;
2. "Spójrz na mnie" Nicholasa Sparksa - egz. rec.od wyd. Albatros; musiałam ją mieć; czytam i jestem mega zadowolona;
3. "Żyj szybko, kochaj głęboko" Samanthy Young - egz. rec. od wyd. Burda Książki; czytam i jest nieźle; 
4. "Jeszcze się spotkamy Abbi Glines - egz. rec. od wyd. Pascal; przeczytana;
5. "Prawo Mojżesza" Amy Harmon - wygrana w konkursie u Zanim Zajdzie Słońce; jestem mega happy, że ją w końcu mam;
6.  "Marsjanin" Andy Weir'a - wygrana w konkursie na fanpage'u wydawnictwa;
7. "Working it" Kendall Ryan - egz. rec. od wyd. Pascal;
8. "Uratuj mnie" Anny Bellon - egz. finalny od wydawnictwa OMGBooks; przeczytana już dawno;
9. "Naznaczenie: Mroczna strona. Tom 2" Jennnifer Lynn Barnes - egz. rec. od wyd. Pascal; czytam;
10. "Przekroczyć granice" Katie McGarry - wygrana w konkursie na fp wydawnictwa;
11. "Gloria" Moniki Prządek - egz. rec. od wyd.; przeczytana i jestem zdecydowanie na "nie";


I właśnie zdałam sobie sprawę, jak mało w tym miesiącu czytałam, i jak wielkie mam zaległości. A jak wyglądał Wasz wrzesień? Czy ktoś tu scieszy, że przybyła jesień? :)

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Ale piękny jesienny stosik. "Prawo Mojżesza" polecam z całego serca! <3 Sparksem też jestem oczarowana. ;)
    I A książki Pani Webber, no cóż. Również tak jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękny stos! Nie ukrywam, że większość książek z ogromną chęcią bym Ci podkradła ;) Najbardziej intryguje mnie najnowszy Sparks, bo wiem, że Autor ma lepsze i słabsze powieści. Ciekawe jak wypadła ta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stosik! Nie czytałam nic z tych książek, ale Marsjanina oglądałam. Bardzo mi się podobał, więc z pewnością sięgnę po książkę. "Prawo Mojżesza" mnie niezwykle ciekawi, tak samo jak "Uratuj mnie". :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia jak zawsze! Jeśli chodzi o "Tam gdzie ty", to podziwiam, bo ja do tej historii nie miałam już siły - czekam więc na Twoją opinię czy się poprawiło ;) "Żyj szybko, kochaj głęboko" też teraz czytam :D
    Zaś "Przekroczyć granice" zdobyłam z wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń