Stosik styczniowy 01/2017

Początek nowego roku był niesamowity. W styczniu przybyło do mnie mnóstwo nowych i niesamowitych książek. Nie wiem kiedy ja to wszystko przeczytam i aż mnie boli serducho, że wiele z nich będzie musiało trochę poczekać na swoją kolej.

Dobra, nie przedłużam, bo to nie ma sensu. Oglądajcie. :D

1. "Sigrid" Johanne Hildebrandt (wyd. Jaguar) - opis ma genialny i liczę na świetną opowieść.



2. "The Secret Garden" Frances Hodgson Burnett (wyd. [ze słownikiem]) - genialny pomysł na odświeżenie klasyki literatury światowej i naukę języka angielskego!
3. "The Wonderful Wizard of Oz" Lyman Frank Baum - j.w.
4. "Bez szans" Mia Sheridan (wyd. Otwarte) - genialna, wspaniała, po prostu niesamowita!
5. "To, co najważniejsze" Samantha Young (wyd. Burda Książki) - kolejna świetna pozycja od pani Young.
6. "Pani Einstein" Marie Benedict (wyd. Znak) - musicie ją przeczytać!


7. "Outliersi" Kimberly McCreight (wyd. Czarna Owca) - młodzieżowy thriller, który był małym rozczarowaniem.
8. "Mimo naszych kłamstw" (Love Me With Lies #3) Tarryn Fisher - genialne zakończenie świetnej i mega wciągającej trylogii.


9. "Dręczyciel" Penelope Douglas (wyd. Editio - ta książka wprawia mnie w mega konsternację - teraz nie zdradzę nic więcej, będziecie musieli poczekać na recenzję jak tylko ją skończę.
10. "Eat Pretty. Jedz i bądź piękna" Jolene Hart (Wy. Znak literanova) - świetna pozycja dla tych, co chcą o siebie zadbać.
11. "Eat Pretty. Jedz i bądź piękna. Twój osobisty kalendarz piękna" Jolene Hart (wyd. Znak literanova) - j.w.
12. "Nie pozwól mi odejść" (Rosemary Beach #12) Abbi Glines (wyd. Pascal)- Abbi, jak to Abbi. ;)
13. "Co mnie zmieniło na zawsze" Amber Smith - książka znalazła się w box'ie od bokinabo.pl
14. "Księżyc nad Bretanią" Nina George (wyd. Otwarte) - odkąd przeczytałam "Księgę snów" tej autorki, już wiem, że muszę przeczytać i resztę.
15. "Lawendowy pokoj" Nina George (wyd. Otwarte) - j.w..
16. "Księga snów" Nina George (wyd. Otwarte) - cudooooooo!!!


17. "Stinger: żądło namiętności" Mia Sheridan (wyd. Septem) - po samym tytule już wiadomo czego można się spodziewać. ;)
18. "Caraval: chłopak, który smakował jak północ" Stephanie Garber (wyd. OMG Books) - kolejna książka, którą musicie poznać.


19. "Muza" Jessie Barton (wyd. Literackie) - okładka cudo, a wnętrze...zobaczymy. :D 
20. "Dwór mgieł i furii" (ACOTAR #2) Sarah J. Maas (wyd. Uroboros) - skorzystałam z promocji i musiałam ją kupić.
21. "Zabójczyni" (opowieści ze Szklanego tronu) Sarah J. Maas (wyd. Uroboros) - j.w. i ta okładka!


22. "Naznaczeni śmiercią" Veronica Roth (wyd. Jaguar) - genialna książka!
23. "Grzesznik" (Wilki z Mercy Falls #4) Maggie Stiefvater (wyd. Uroboros) - promocja w Empiku - rozumiecie, prawda? ;)
24. "Tajemne miasto" (Tajemny Ogień #2) C.J. Daugherty i Carina Rozenfeld (wyd. Otwarte/Moondrive) - dostałam ebooka od wydawnictwa i jestem w trakcie czytania.


Mnóstwo nowych książek, ale czasu tak mało. Aż chciałby się mieć długi urlop by móc to wszystko szybciutko przeczytać. A jak wyglądał Wasz styczeń? Dużo nowych książek do Was przybyło?

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Ale Ty masz piękne te zdjęcia! Ja też dzisiaj dodałam właśnie stosik... i nie wiem kiedy to przeczytam! Muzę gorąco polecam, byłam zachwycona. Chociaż czytałam kilka recenzji niepochlebnych. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ile cudownych książek! <3
    Sama bym chciała tyle nowości, chociaż ciężko znaleźć wolny czas!!!

    _________________________________________
    http://verierra-bookshelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń